Úkolem našich servisních pracovníků je provádět opravy v co nejkratším termínu a zajistit tak co nejkratší odstávku dané technologie ve vaší firmě. Našim stálým odběratelům nářadí a stavební mechanizace nabízíme výhodné servisní smlouvy. Získáte tak slevy na prováděné servisní úkony a potřebné náhradní díly. Lze dohodnout i odvoz a zpětný dovoz nářadí/stroje na opravu, stejně jako zvýhodněné ceny pro zapůjčení náhradního nářadí/strojů po dobu řešení opravy.
Servisní technici jsou pravidelně školeni u výrobců, proto osobně realizují i školení obsluhy těchto strojů.
Jakožto distributor mobilních kompresorů Atlas Copco, elektrocentrál Atlas Copco a generátorů Atlas Copco, vzduchového nářadí Permon a Atlas Copco, elektrického nářadí Makita, zahradní techniky Dolmar,Makita, vibrační techniky Husqvarna, Atlas Copco,/Dynapac,/NTC, elektrocentrál Honda/ Atlas Copco/Makita a NTC, čerpadel Atlas Copco, hydraulického ruční nářadí a agregátů Atlas Copco, motorových kladiv Cobra Atlas Copco provádíme libovolný záruční i pozáruční servis, prohlídky stavu nářadí a strojů, přičemž většinu servisních prací na kompresorech a generátorech provádějí servisní technici přímo u zákazníka, větší práce pak v servisní dílně vybavené speciálním nářadím a přípravky na rychlé a účelné zajištění oprav nářadí. Nabízíme pozáruční servis také pro nářadí a stroje značek Wacker, Bomag, Tremix, Ammann, Weber, Atmos, Zepellin, aj.
Servis nářadí společnosti Kámen Brno sídlí na adrese Hradčany 262, 666 03 Tišnov. Zde lze řešit se servisními techniky poradenství a veškeré servisní úkony. Na výše uvedenou adresu bude třeba také dopravit zařízení, které nelze upravit přímo u zákazníka. Případně lze dohodnout odvoz prostřednictvím našeho servisu.
Provozní doba servisu nářadí a mechanizace v Hradčanech u Tišnova:
Pondělí |
7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30 |
Úterý |
7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30 |
Středa |
7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30 |
Čtvrtek |
7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30 |
Pátek |
7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30 |
Služby servisního střediska jsou poskytovány celorepublikově, ať už formou osobní návštěvy u zákazníka nebo naopak odvozem zařízení do našeho servisního centra v případech, kdy je vyžadována náročnější diagnostika a speciální techniky opravy. Podmínky řešení se stanovují vzájemnou domluvou. U pozáručního servisu je samozřejmě účtována i nutná doprava výjezdu do dané lokality. Většinu závad se snažíme vyřešit rovnou u zákazníka.
Jsme pravidelně školený autorizovaný servis s bohatými zkušenostmi a deklarovanou odborností. Umíme řešit opravy nejen u nářadí a strojů, které prodáváme, ale také u dalších značek. Ve velmi krátkém čase zajistíme opravu, dodáme náhradní díly a především poskytneme v případě nutnosti náhradní obdobný stroj za výhodných podmínek, neboť provozujeme mimo jiné i půjčovnu nářadí a stavební mechanizace.
Nezbytnou součástí práce servisu je i dodávka náhradních dílů. Pro naše smluvní zákazníky je zajišťujeme průběžně na stroje, jejichž komponenty se často opotřebovávají. U většiny strojů jsou závady a jejich opravy spojené i s nutností odborného úkonu, proto z logiky věci náhradní díly nedodáváme samostatně, ale jako součást samotného provedení servisního úkonu.
Ano, školení a poradenství je nedílnou součástí práce našeho servisu. Servisní technici jsou samotnými výrobci pravidelně školeni v provádění všech prací od uvedení do provozu a zaškolení obsluhy. Pracovníci servisu jsou připraveni poskytnout jakémukoliv zákazníkovi veškeré informace o strojích a zařízeních, jejich instalacích a provozu. Termín, rozsah a požadavky na zaškolení práce se zakoupeným strojem se řeší smluvně na základě dohodnuté zakázky.